۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹

آیت الله دری نجف آبادی:

امنیت سیاسی در سایه امنیت جامعه تحقق می یابد

امنیت سیاسی در سایه امنیت جامعه تحقق می یابد

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امنیت سیاسی در سایه امنیت جامعه تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ صبح چهارشنبه در جلسه با فرمانده انتظامی استان مرکزی و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی٬ افزود: ایجاد امنیت و حماسه سیاسی نیازمند سلامت و همبستگی اقشار جامعه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی٬ گفت: تلاش در راستای تحقق منویات رهبر و حرکت در جهت تولید ملی ویژه دوره خاصی نیست و همواره باید در کوشش کنیم.

ایجاد امنیت در انتخابات ریاست جهموری و شوراهای اسلامی ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ایجاد امنیت در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: ملت ایران با تراز کاندیداها و حضور آگاهانه خود در تعیین سرنوشت ۴ سال آینده خویش دست داشته باشند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: کاندیداها نیز باید با پیروی از منویات رهبر و در نظر گرفتن مشکلات و معضلات جامعه و راهی برای رفع آن٬ رضایت مردم راجلب کنند.

مردم با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت سهیم باشند

امام جمعه اراک در ادامه بر همکاری مردم ونیروهای نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: این مهم بر عهده اقشار جامعه است و دستگاه های ذیربط به تنهایی در جهت تحقق این امر موفق نمی شوند.

وی در پایان خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد و تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق های رای خاری بر چشم دشمنان و نماد پیروی و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب است.

کد خبر 2030020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha